Wspieramy naszych klientów w procesach rozwoju kompetencji proponując zarówno sesje coachingowe, nastawione na osiągnięcie konkretnych celów jak i programy mentoringowe, w ramach których dzielimy się wiedzą i know-how. Jeśli nie jesteś pewien, jaki rodzaj wsparcia będzie najbardziej adekwatny do Twoich potrzeb, zaproponujemy Ci odpowiednie rozwiązanie. Wybierając nas do tego typu projektów poprawisz wskaźniki z grupy:
- Retencja,
- Zaangażowanie pracowników,
- On Time Delivery,
- Wielkość sprzedaży,
- Trafność prognostyczna sprzedaży,
- Kapitał pracujący,
- EBITDA
Coaching
W procesach coachingowych stosujemy podejście behawioralno-poznawcze, czyli koncentrujemy się na tym, abyś rozwinął zachowania, które pomogą Ci w realizacji zdefiniowanych przez Ciebie celów. Nasza metodyka pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na pytania związane z tym które z Twoich zachowań powinieneś dalej rozwijać, a które powinieneś zmienić lub ograniczyć i jak to zrobić, aby być bardziej skutecznym w pracy.
Mentoring
W procesach mentoringu koncentrujemy się na wspieraniu klientów w rozwoju konkretnych merytorycznych umiejętności związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Zakres i cele ustalamy indywidualnie z klientem, a następnie wspieramy klientów w realizacji konkretnych wyzwań, dzieląc się wiedzą oraz praktycznym know-how.