Zdarza się, że klienci rozważający wprowadzanie poważnych zmian w firmie zastanawiają się nad tym, jak przyjmą je pracownicy i jak się przygotować do ich wprowadzania. Bywają też sytuacje, w których klienci są zaniepokojeni atmosferą w firmie lub obserwują w zespołach zachowania kontrproduktywne. W takich sytuacjach proponujemy naszym klientom skorzystanie z badań zaangażowania/satysfakcji lub cynizmu. Prowadzimy je w oparciu o proste, rzetelne naukowe modele, które pozwalają rozpoznać procentowe rozkłady różnych typów zaangażowania w organizacji.
Wyniki z ankiet uzupełniamy danymi opartymi o wskaźniki behawioralne, co pozwala uzyskać kompleksowy obraz zaangażowania i cynizmu w przedsiębiorstwie. Dzięki temu klient otrzymuje raport z konkretnymi wskazówkami, co powinien zrobić, aby zwiększyć ilość pracowników o najbardziej pożądanych profilach zaangażowania. Wskaźniki, które poprawisz dzięki współpracy z nami nad tymi projektami to:
- headcount/roster fill out,
- retencja,
- zaangażowanie pracowników,
- back up risk